Open dag

Op zaterdag 17 september 2022 opent Scouting Hank van 11:00 tot 16:00 haar deuren, kom kijken wat we doen en ervaar wat Scouting is. Deze dag zijn er verschillende activiteiten te doen: broodjes bakken boven het kampvuur, poffertjes maken op een scouting manier, poppetjes knopen, een blote voetenpad, mini pionieren, oudhollandse spelletjes en op de vijver bij het rode wiel kan je een tochtje maken in een kano.
Natuurlijk is er volop informatie over Scouting en de mogelijkheid om lid te worden, voor jong en oud!
Kom gezellig langs, doe mee of drink een kopje koffie of thee!

Ieder jaar aan het begin van het schooljaar (september) hebben we een open dag bij Scouting Hank, altijd op een zaterdag. Mocht je nou niet zo lang kunnen wachten, neem contact op met de speltak waar jij (of je kind) bij wil om een paar opkomsten te kijken.

Op onze Facebookpagina en Instagram staan foto’s van opkomsten en activiteiten van de afgelopen jaren. Ook in ons informatieboekje kun je lezen wat voor activiteiten elke speltak doet en welke thema’s/spelwerelden ze gebruiken.