Meer manieren om ons te steunen

Iedere week beleven heel veel kinderen en jongeren de meest uitdagende activiteiten bij onze scoutinggroep. Om al deze activiteiten mogelijk te maken zijn er ieder jaar een aantal kleine en grotere klussen waarbij we best wel wat hulp kunnen gebruiken. Hiervoor hebben we een klusgroep.

Bedrijfs-sponsoring

Op basis van maatschappelijk ondernemen kunnen bedrijven en organisaties er voor kiezen een goed doel te steunen. Doneer geld of sponsor in natura, wie ons steunt investeert in de jeugd.

Word lid van de Loodsen

Wordt lid van de loodsen en draag bij via contributie, deel je kennis of help een uurtje mee. Ook kan je dan deelnemen aan activiteiten en wordt je op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen binnen de vereniging.

Geef tijd

Dat kan als vrijwilliger op tijden die jou het beste uitkomen. Dit kan bijvoorbeeld door fondsen te werven op evenementen, een keer te komen klussen, het gebruiken van jouw netwerk of door ons te adviseren op jouw vakgebied.

Oud ijzer

Ook met oud ijzer en schroot helpt u ons een handje. Wij verzamelen dit en het geld dat we er mee ophalen wordt direct in het onderhoud van het spelmateriaal gestoken. Als ook u veilig spelmateriaal belangrijk vindt en oud ijzer heeft liggen dan kunt u dat voortaan altijd bij ons kwijt. Kunt u het zelf niet brengen? Neem even contact op dan halen wij het bij u op.

Ook jij kan helpen!

We doen ons ding al ruim zestig jaar en om nog eens zestig jaar voor deze prachtige vrijetijdsbesteding te kunnen zorgen, wordt het Scoutingspel verder ontwikkeld, worden leidinggevenden op een goede manier getraind en wordt er geïnvesteerd in deugdelijk spelmateriaal. Draag jij hier al aan bij? Er is voor iedereen een passende manier om te helpen.