Accommodatie

Net buiten Hank, een van de dorpen van de gemeente Altena, liggen in een landelijke omgeving de accommodaties van Scouting Hank. Scouting Hank heeft de beschikking over een clubhuis net buiten Hank en een kleine accommodatie in de haven.

Clubhuis ’t Kraaiennest is wel een accommodatie om trots op te zijn. Rondom het clubhuis ligt een groot grasveld met een kleine bosrand, garant voor uren speel plezier. Eigenlijk een mooie locatie voor een weekend of zomerkamp.

Ook in de haven van Hank beschikken we over een kleine accommodatie, het Baken, en een eigen steiger waar onze vloot afgemeerd ligt. Het grootste voordeel van deze locatie is dat je eigenlijk al zo goed als in de Biesbosch bent.

Wilt u meer weten, neem een kijkje in de andere opties van het accommodatie menu.